Cinematograful din Oravita

Oravita, Cinematograful

Comentarii

  1. foarte frumos arata. banuiesc ca e piesa de muzeu acum

    RăspundețiȘtergere
  2. piesa de muzeu sau aproape de a fi distrus total?

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place aceasta poza,este foarte frumoasa..

    RăspundețiȘtergere
  4. ce mult imi plac pozele pe stil vechi :X

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa poza! arata asa bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Parca era mai frumos atunci...si imi place ideea asta cu filele de carte usor roase de timp

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult ideea ta de tema pentru blog,cat pentru articol,foarte frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata foarte bine blogul cu aceasta tema

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow..foarte frumos...:) e frumos sa vezi in poze asa ceva..

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos blogul , foarte tare ideea cu filele usor roase...:d

    RăspundețiȘtergere
  11. As vrea sa fii fost acolo....macar pentru o zii..

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow..de as fi fost nascuta pe atunci..:)

    RăspundețiȘtergere
  13. cinematograf....hmmmmm nu cred k mai sunt prea multi kre se duc la cimenatografele vechi...acum totul se rezuma la mall-uri

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am fost niciodata acolo, foarte frumos :d Felicitari pentru ideea asta de blog...fundalul este incredibil...cum se vad filele acestea roase...foarte frumos! nota 10++

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi ar placea sa existe o intreaga ora pe la scoala sa ne vorbeasca despre asa ceva..

    RăspundețiȘtergere
  16. mai merge lumea la cinematografele vechi?

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt foarte frumoase pozele in stil vechi iar ideea blogului este foarte tare ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoase pozele in stilul asta

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow..as fi vrut macar pentru o clipa sa ma aflu si eu acolo..

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place mult de tot imaginea..:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Este foarte interesanta idee blogului ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. E foarte frumos!!!!nu am prins vremurile acelea..dar...

    RăspundețiȘtergere
  23. cum arata inainte.oare acum au pastrat structura veche ca eu nu am fost niciodata in oravita

    RăspundețiȘtergere
  24. Este tare interesant sa iti vezi originile ca sa zic asa!:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Deci..inca de mult oamenii erau pasionati de a merge la film..:D

    RăspundețiȘtergere
  26. Super, imi place mult design-ul blogului

    RăspundețiȘtergere
  27. Designul blogului se potriveste de minune cu articolul :D Felicitari:) iar tema abordata este super:D E frumos sa mai aflam despre istoria Oravitei :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Ideea blogului imi place extrem de mult.la fel ca si temele abordate!

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumoasa zona:) Pacat ca nu prea a mai ramas nimic din ce era o data..

    RăspundețiȘtergere
  30. De ar vedea oamenii de atunci ce a devenit acum..:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Foarte frumos :D chiar mi'ar placea sa traiesc pt cateva zile in trecut... sa vad cum era lumea de atunci, cum erau orasele.. cum era totul :)

    RăspundețiȘtergere
  32. In primul rand imi place foarte mult design'ul Blog'ului :) Felicitari :D si second, Totul arata mult mult mai bine acum zeci de ani .. Orasele erau mai ingrijite, lumea mai linistita..

    RăspundețiȘtergere
  33. Cat de mult as fi vrut sa vad si eu un film acolo..

    RăspundețiȘtergere
  34. ce schimbare de atunci si pana in zilele noastre.nu se vede o masina pe strada...

    RăspundețiȘtergere
  35. Este o poza foarte frumoasa ! Arata deosebit :D Fata de cum sunt acum toate cinematografele...

    RăspundețiȘtergere
  36. Imi plac foarte mult pozele vechiisi imi plac imaginile surprinse!

    RăspundețiȘtergere
  37. Foarte frumoasa poza si culorile le ei vechi!

    RăspundețiȘtergere
  38. Oare ce parere or avea cei care au trait atunci de ceea ce e acum..

    RăspundețiȘtergere
  39. Aratau foarte bine inainte :D Superb :x

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte frumos pe atunci..ma intreb ce filme rulau.:)

    RăspundețiȘtergere
  41. da era ceva lume si pe vremea aceea la cinematograf...imi plac pozele care imi arata cum a fost trecutul destul de mult si de aceea am sa zic ca este foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  42. Foarte frumoase pozele ce ilustreaza trecutul si cladirile de pe vremea aia

    RăspundețiȘtergere
  43. Parca ar fi dintr o alta lume. Ce repede evolueaza totul!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare